ozgenur5 ben çok şey denedim sadece emzirdikten sonra gümüş kapak koymak kuruluğunu alıyordu. zamanla geçti . Analık böyle bi şey işte gözlerm fal taşı gibi açılırdı ağustos sıcağında vantilatörü aç diye bağırırdm eşime 🥲 5 dk sonra geçerdi bebeğim emdikçe hoop sonra öteki meme aynı acı. krem de kullandım tahin yağı sürün dediler onu da yaptım deneyin belki etkili oldu ben de bilmiyorum. kantaron yağı saf zeytin yağı