ozgenur5 Kızlar bebeğim tam 1 aylık oldu ve göğüs ucum hala acıyor bunun için ne yapabılır önerisi olan
Kitsu ozgenur5 benim 4 ayda iyileşti. Herşeyi denedim. Afrika’daki fil b*ku iyi geliyornus deseler denerdim düşünün. Şimdi iyi ki dayanmisim diyorum çok geçmiş olsun.
allwrite Katlanılamaz bir acı değilse gümüş kapak tek başına iş görebilir, bende işe yaramıştı. İlk ay çektiğim korkunç yaradan bahsetmiyorum, ona hiçbir şey fayda etmemişti.🙂
kabeno Merhaba kapsül e vitamini alın, emzirdikten sonra, kapsülü patlatıp meme uçlarınıza yedirebilirsiniz
miramomy Benimde göğüs ucum yok ilk çekerken canım çıkıyor sanki emdikçe geçiyor acısı ama her mememi vermemde canım çıkıyor hiç iyi değilim meme eresim gelmiyor acıdan ağlıyorum
miramomy tugcedefne5561 öyle başlamıştım bıraktım bişey yoktu 2 gündür canım çekiliyor tekrar tek göğsümde kullanıcam
hindilisalam Lansinoh mustela hepsini denedim bana mısın demiyo gümüş kapak sadece yumuşatıyor geçirmiyor hastanedeki emzirme danışmanlığına gittim bana krem ve gümüş kapağı bırakmamı en fazla göğüs kalkanı kullanmamı ve göğsümü açık bırakmamı söyledi. Eğer geçmezse cildiyeye gitmemi onların karışım bir krem verdiğini söyledi benimki bildiğiniz koptu bu arada baya kötü durumdayım şu an bebeğim 25 günlük.
hindilisalam miramomy aminn amiiin çok zor her emzirme zamanında yüreğim ağzıma geliyor kucağıma alamıyorum bebeğimi en kısa sürede geçer inşallah herkesin🙏🏻🙏🏻
roman34 Benim de öyledeydi, her şeyi denedim. Bıkmıştım artık, acıdan sürekli ağlıyordum. En son saldım, ne olursa olsun dedim. Üçüncü ayda düzelmeye başladı.
kubra11111212 ozgenur5 ayva çekirdeğini geceden az bı suya koyun sabah jöle gibi oluyor sürekli sürün kuru tutun iyileşiyor hemen. Bebeği emzirirken de silmenize gerek yok hemşire önermişti bana çok iyi geldi hemen iyileşti