Benim bebeğimede etlik şehir hastanesinde kalça gelişim geriliği dediler.Bandaj taktılar 1 hafta boyunca bebeğim hep ağladı alışamadı.Gazi hastanesi Prof Hakan Atalar hocaya götürdüm ve birşey olmadığını söyledi.1 hafta resmen eziyet ettik bebeğe. Şuanda 1 yaşında ve hiçbir problem yok.İçiniz rahat etsin.