anneyimmmben işte normal takibimiz ankara etlik lehir hastanesi.orada gerilik var dendi.en son doktora özele de gittiğimi nırnal dediklerini söyledim o birdaha baktı yine düşük çıktı 😕 ama çok emin olamadı.kendimizi riske atmayalım dedi.her ihtimale karşı tak dedi…özele de Uzm.doktor Gülhiz karataş , A life pursaklar hastanesi birde deva tıp merkezi diye 3 farklı yere götürdüm hepsi normal dedi.baya kesin konuştular.ne bandajı ya dedi hatta operatör doktordu.kontorle getiriyim mi yine de dedim yok hiç herek yok adam özeldeki…bende sevinçle eve geldim.youtube’da karşımı bi video çıktı.kalça çıkıklığının ilerki dönemlerde oluşturacaşı sıkıntılar vs o korkuttu beni.birde zaten orda takipliyiz çağırmışlarıdıda diye tekrar şehir hastanesine gittim ora yine kafamı karıştırdı.bana hiç çift bez tak diyen olmadı 😕😕 bilseydim takardım.ama ben gazi üniverstesinden randevu aldım.prof doktordan.omun yerine uzamn doktora bakıyormuş gerçi.gerek görürse profda helip bakabiliyoeöuş şüpheli durumlarda.salı günğ birde oraya baktıracaşım.sanırım en içime sinecek yer ora olacak inşaallah. 🤲 Çünkü ortopedi anabilimdalı başkanının vekili olan kişi bakacak.gerek görürse o profta bakacak