Nazliezgi Bebişler uyudu ben de uyuyayım sabahları da erken kalıyorum hepinize çok teşekkür ederim yarın uygulamaya başlayacağım 🙏🙂iyi geceler✨ 🌚⏰
Meri-Mel Masalbebee Başlayın ilerisi daha zor oluyor çünkü, zaten ilk hiç istekleri olmuyor kızımda hiç bir sinyali yoktu sayılır