Bence bez takmamalısın daha kolay oluyor çünkü cocuk anlamıyor öyle bence ben dısarı cıkarmamazlık yapmadım mesela hiç bez de takmadım altına dısarı yarım saat bi saat evden cok uzaklasmadan cıktım uzun dursam da yapmıyordu zaten evde yapardı ama dısarda yapmazdı cocuklar cok akıllı gercejten cocugunuza givenin ve bezi tamamen cıkarın birde ben üçüncü gün parka cıkarmıstım uzaga gitmiştik biraz bi yere çörmeldi çiş var mı dedim evet dedi hemen aldım köşede kimsenin görmedği bi yerde tuttum ve yaptırdım bunlar olabilecek şeyler şimdide portatif lazımlık aldım karton katlanıyor gittipim yere götürüyorum tuvalet yoksa araba arkasında vs kimsenin olmadıgı yerde hemen yaptırıyorum kolay oluyor