Yaklaşık 1 ay önce aynı şeyleri bende yaşadım ve ciddi anlamda korkmaya başlamıştım. Çok şükür şuan bir şikayetim yok. Umarım hiç olmaz ya insan gerçekten çok korkuyor. Hastalığın her türlüsü kötü ama kalp ve baş ile ilgili olan hastalıklar beni çok korkutuyor 😐