Elabebekkk12 ozgnrrr aa ne güzel 😄 ay inşallah aslında güzel ilçeleride varmış amaa bizde merkez istiyoruz oralarada hafta sonu git-gel gezme yaparız bari. Keşke birde büyük AVM olsaymış ama oda yok geldiğim yerde de yoktu şansıma burda da yok😄😄
ozgnrrr Elabebekkk12 büyük şehire göre imkanlar kısıtlı ama yorumlara baktım anlatıldığı kadar da kötü değil içiniz ferah olsun hakkınızda hayırlısı olsun :)
aybarsmomm97_ miraydoga dün onların wp grubunda demişler ya alay komutanı tayinleri onaylatmaya valiye gitmiş diye belki bugün açıklanır diyolarmis ya bilmiyoruz artık 😂