cihanm maalesef çok üzülüyorum böyle şeylere. Süt gelmese olmasa ya da bir rahatsızlık sürecinde anlarim elbette mama ocu değil iyi ki var kurtarıcı yani ama gerçekten gerekmiyorsa o zaman da annenin sütüne yazık oluyor. Bende sarılık sürecinde verdim mama ama memeye tamamen dönene kadar da ne cile çektim keşke mama vermeseydim biberon kullanmasaydım dedim çok ama bu güne de şükür ediyorum. Allah hepimize iyilik versin 🫶🏻