Bebeğim 2420 kilo doğdu suyum az diye içerde gelişemedi. Herneyse şuan 2 aylık 4 kilo aylık bir kilo almış ama doktorumuza az geliyor. Mama takviyesi yap dedi. Bende sütümün yettiğini düşünerek mama vermek istemiyorum. 12-13 çişli bezi de oluyor günlük. Haliyle ben bu durumu kafama taktım doktor sütün yetmiyor mama takviyesi ver diyince🥹sık sık emzirmeye başladım 45 dk sağlı sollu verdim ayritten 100 cc sağılmış sütüm vardı buzlukta eritip verdim 70 cc içti. Bakim dedim memeyi alıp içecek mi memeyi de alıyor anlamıyorum bu çocuk aç mı🥹bire sarı ishali var normal mi napmam lazım