cLearQueen KLORAK helal askom benuim kiz dün 12′de uyudu ne ara sarma saracam sabaha karsi 4te uyandi emdi sabah 8de tekrar uyandı
maviummu19 ikiprensesannesiiyim nohut haşlayıp buzluğa atmıştım önceden ondan çıkardım nohut yemeği pilav ve ıslak kek yaptım hızlı da oldu
tultanhanim ikiprensesannesiiyim fırına ekmek attım, menemen yapıp çay demleyip kahvaltılık çıkarmayı düşünüyorum 😬
bebitonunannesi_ ikiprensesannesiiyim patlıcan kebabı, pilav, kısır dıruyor dolapta, birde cacık ve karpuz hazırlarım bugün böyle idare edelim eşim em küm edecek ama yazın yemek aklıma gelmiyor