zuhalsebu öyle olanlar için ölüm gerçekten kurtuluş. Rahmetli dedem de tam 14 sene yatalak kaldı 2 yıl önce Ramazan bayramına birkaç gün kala vefat etti. Amcam ve yengem bakıyordu. Yatalak olmasına rağmen vücudunda bir tane yara olmamış. İyi mi bakıldı yoksa Rabbim yardım mı etti bilmiyorum. Mekânları cennet olsun İnşallah Rabbim peygamber efendimize komşu eylesin ölüm kimisi için kurtuluş desek bile yine de üzülmeden duramıyoruz. Allah ölümün bile hayırlısını versin ele avuca düşmeden hayırlı bir ölüm nasip etsin İnşallah 🤲🏻