zuhalsebu Allah’a şükür hastalığı atlatmış Rabbim tekrarını yaşatmasın İnşallah. Annemin teyzesi koronanın ilk çıktığı zamanlarda baya hastalanmış köydeki akrabalar da koronaya yakalandı gibi düşünüp hiç yanına gitmemişler eve de alan olmamış. Rahmetlinin hiç çocuğu olmadı olsaydı belki sahip çıkarlardı. Allah binlerce kez razı olsun annemin bi kuzeni eve götürmüş eşiyle bakmışlar hastaneye götürmüşler doktor kanser olduğunu söylemiş. Hiç fark etmemiş ve hastalığı baya ilerlemiş, korona zamanı herşey ortaya çıkmış. Birkaç ay hastanede kaldı ama hastalık ilerlediği için maalesef ki kurtaramadılar 😞 bazen diyorum evladı olsaydı eğer belki bir hastaneye götürürdü hastalığı ilerlemezdi ama Allah kaderimize ne yazdıysa onu yaşıyoruz.