Gokkusagi Çeşme çok güzel ama bebekle biraz zor oteller ya oda kahvaltı ya da yarım pansiyon şeklinde Radisson Çeşme de kalmıştık ama o zaman bebeğim henüz 4 aylıktı o yüzden sıkıntı yaşamadım havası çok güzel limonata gibi insan hiç bunalmıyor biraz rüzgârlı ama olsun 😊Bodrumda Titanik ve Marriott otellerini tavsiye ederim bebekler için seçenek çok yeme içme çok alternatif var ve deniz çok güzel özellikle Marriott denizi beyaz kumla doldurmuş yetişkin denizi ve bebek denizi var çok rahat etmiştik Mini club var her iki otelde 👌