elifsnmzz benimde kızım aşırı halsiz hiç enerjisi yok ateşi 37.5 u geçti ilaç verdim düştü ama tekrar ateşlenmeye başladı. Arada bi aşı yerleri acıyor sanırım uykusunda ağlıyor resmen içim gidiyor benimde gördükçe. Bu gece de zor geçer heralde ama yarına toplarlar inşallah minnoşlar 🙏