renginhaki refran benim bebeğim 6 aylık 2-3 haftadır aralıklı oruç yapıyorum .Sütümde herhangi bir azalma olmadı. Aksine bu süreçte yemekten ziyade bol su içtiğim için sütüm arttı diyebilirim .
aslikls Att_mine hiçbir doktor önerisine Herbalife görmezken sizin aralıklı oruç için saçmalık deyip HEMŞİRE OLARAK Herbalife önermeniz ilginç geldi doğrusu. 😅 HEMŞİRE OLARAK deyince inanın güvenilirlik artmıyor 👌🏻
Gakkoyenge mariagamze doğumdan önce 6ayda ilaçla oluyordu o derece düzensizdi doğumdan sonra maksimum 1 ay gecikiyor
mariagamze Gakkoyenge benim de doğumdan önce 1 buçuk ay da bir oluyordum doğum dan sonra sürekli adetliyim kahverengi lekeler var sürekli 20 gün sürüyor bazen daha çok temiz kalma sürem den daha çok adetliyim
rachelgreen_ Yangaz bekleyelim gel😂 mentalimi hazırlıyorum yoksa pat diye başlayınca sürdüremiyorum ben iyi olur böyle
arzuksaa refran bende yapıyorum 10 aylik şuan bı sıkıntı yaşamadım sabah9 gibi kahvalti yapıyorum akaam yemegi en gec 7 de yemis oluyorum