hilallly12
Dün oldu bu olay bişey diyemedim bugün çok huzursuz ishal de var baya BİM’in dondurması soğuk soğuk yedi boğazında felan bişey yok ama
Ee böyle post açıp ne demesini beklediniz buradaki annelerin? Aferin iyiki susup oturdunuz da 4.5 aylık bebeğe dondurma yedirdiler deyip alkış yapacaklarını düşündünüz galiba. Böyle post açarsanız gelen tepkilere de hazır olmalısınız. Hem de karşı tarafa bu kadar pasif sessiz kalırsanız siz yok iken de zararlı bir çok şey yedirebilirler. Nasıl olsa annesi tepki vermiyor diye..