Bence kimse stresini birinin üzerinde atmasın. Yeter artık annesi o onun
Ama sizde hatanızı kabul edin @hilallly12 birşey diyemedim derken su bileverilmehen bebeğe dondurma yenmesine sessiz kalmanız hoş olmamış kalp kırmaktan korkmayın evlat gibi sevgi olamaz onu koruyacak olan sadece biz anneleriyiz onların dili yok . Birdaha yaşanmasın doktorada götürdüysen için rahatlamıştır. Ama zaman zaman istemeden cahillijler hepimiz yAptık bizler anneyiz mucizevi bi varlık değil hata oluyor isteyerek veya istemyerek oyüzden cokda uzatmanın bi manası y
Ok doktora gitmiş kız daha ötesi yok
Mama işe beslenen cocık 4 ayda ek gıdaya geçebile diye biliyorm tadım vs zaten mama kullanıyormuşsn zannediyorum. Ama lütfen cok araştır vermemen gerekn şeyleri iyi öğren