ozdenizzz doktorumuz bize şunu dedi ilk kıvranıyor diye gittiğimde ki kendisine çok güvenirim iyi bir doktor, bu gaz sancısı değil bağırsaktan her doktor ayıramaz dedi gaz der geçer düzelmez dedi, probiyotik sonrası birkaç hafta iyi gittik sonra gaz sancımız başladı tamam dedi bu gaz diye gaz damlası verdi , bence size verdiği probiyotik ise bir deneyin mutlaka bu tarz ilaçları her gün aynı saatte vermelisiniz yoksa etkisi azalır, bir hafta falan bakın eğer etki ediyorsa iyi etmiyorsa gaz damlası düşünün derim