Kartanesi26_ yani şuan biraz daha tadım aşamasındayız aslında zaten öğün olarak veremiyorum. Sadece benimki uyurken mama yediği için en azından yoğurtla muzu verdiğimde uyanıkken onu biraz tutuyo uyuduğunda mamasını dayıyorum onuda o kadar zor içiyo ki. Zaten postlarıma bakarsanız görürsünüz o kadar çok çektim ki şu mama işinden