esay22 ya kontin miydi sizinkide evet sarı bı hap çiğneme tablet yazıyor üstünde aslında üstüne nasıl içmem.gerektiginu yazmamış eczacı bende internetten baktım hep bir günde 3 tane icilip 10 gün sonra tekrar içilmesi gerekiyor yazmış herkes bende oyke yaptım yanlış mı yaptım acaba bilmiyorum ya içtim yani sonuçta 🤣 ama inşallah yani işe yarar bilmiyorum.bende yanmada oluyor vajinamda bı yanma içerden geliyor yanarsa kasinmiyor kasinirsa yanmıyor yani kurt yanma yapmaz yazıyor sadece sık idrar yolu enfeksiyonu olabilirmiş kurt varsa bilmiyorum denemek istemedim insllah uyi gelir sabah içtim 10 da falan ama pekte bı etki görmedim şuana kadar inşallah görürüm yoksa artık ne yapmam gerektiğini bilmiyorum