maysamoms33 gulguzeli11 gelecek ay rahatlıcaz inşallah karıcım (250 bin kart borcu ,200 küsür etrafa borç ) aynen rahatlıcaz belki serin bir toprakta 😂
forumgurmesi [silindi] eşimle evlenmeden önce bende öyleydim, kartıma 3 bin lira borç gelsin uykularım kaçardı. Ama eşimle bir evlendim 4 sene önce 1 milyon borcu vardı şimdi 10a katladık sağ olsun en büyük hobisi kredi çekip kredi ödemek.😂
[silindi] forumgurmesi hahaha eniştem de ticaretle uğraşıyor onların korkusu olmuyor paraya değişik bi bakış açıları var çok iyi 😅 bizle de dalga geçiyor memur kafalılar diye hahahah 😂
maysamoms33 gulguzeli11 ay tövbe ama borçsuz hayat düşünemez oldum biterse hemen yeniden borç yapacak gibiyim eksik hissettiriyor valla 😂😂
forumgurmesi [silindi] Eşim eniştenle çok iyi anlaşır. Benim eşim normalde resim öğretmeni ama mezun olduğundan beri çalışmamış. Ticaret ve tarım yapmayı çok seviyor, maaşlı ve mesaili bir işte çalışsa kafayı yer. Değişik bir tip.😂
maysamoms33 gulguzeli11 biter biter rahat ol borç yiğidin kamçısı öyle böyle ödenecek zaten hiç kendini strese sokma 😂
gulguzeli11 talhamamy güle güle oturun inşallah, ev sahibi olduktan sonra borç bi şekilde ödenir ya, Allah yardımcınız olsun sizin de☺️
[silindi] forumgurmesi hahah adrenalin seviyorlar 😅😅 ben de kredi kartımın asgarisini ödeyip tamamını ödemeyince oo çılgınsın 😅
gulguzeli11 maysamoms33 inşallah tez zamanda biter, kafaya takmaktan kalpten gidicem bi gün hık diye 😅