Esoz1110 gulguzeli11 Eşimin ailesinden altın aldık aldığımız gibi geri vermemiz gerekiyor 3 cumhuriyet birde 20 gram bilezik
forumgurmesi Borcu olan kendini rahat hissetsin diye yazıyorum, kendi namıma 3 milyon, 7 milyon felan da eşimin var 10 milyon.😂
[silindi] forumgurmesi of bende acayip borç fobisi var ablamlar da tüm mal mülkünü böyle borçlar altına girerek yaptılar benim aklım çıkıyor bir yere 2 gram borcum olacak diye, ben de böyle olabilmek istiyorum ya 😂
forumgurmesi gulguzeli11 biter elbet borcumuz kumara,zevke sefaya değil mala mülke oldukça ödenir elbet. Allah herkese ödeme kolaylığı versin.
milletsanakanalizemiolacak gulguzeli11 Hiç borcumuz yok kredi kartı ödemesi oluyor sadece o da borç sayılmaz bence harcıyoruz sonuçta her ay ödüyoruz harcadıkça da bu ankette ki borçları olanlara Allah ferahlık versin çok zor
ebru3457 gulguzeli11 sadece kartlara borcumuz var maalesef olmasa daya iyi ama ay başı bi miktarını ödüyoruz azalsın diye ama ay sonuna kadar ister istemez birşey çıkıyor yine borç oluyor
forumgurmesi [silindi] eşimle evlenmeden önce bende öyleydim, kartıma 3 bin lira borç gelsin uykularım kaçardı. Ama eşimle bir evlendim 4 sene önce 1 milyon borcu vardı şimdi 10a katladık sağ olsun en büyük hobisi kredi çekip kredi ödemek.😂