feyzaharunhazel Normalde okuyup okuyup geciyorum ama buna cevap vermek istedim çok beğendiğim iki isimle belki yardımcı olurum.Ben kızımın ismini Hazel koydum Deva isminide cok beğeniyorum. Umarım içine sinen en güzel ismi bulursun 🧚🏼♀️
yildizkaradag feyzaharunhazel yaa çok teşekkür ederimm🥹🌸 ikisi de çok güzelmiş deva favorim oldu♥️yazdım listeye çok sağol 💕
begolas Bugun dusunduk esimle kizimiz olsa adini ne koyariz diye acelya ismi geldi bianda hosuma gitti 🫠
yildizkaradag Bal_prenses aa ilk defa duydum Ayza anlamı ne ? Kulağa çok hoş geliyor teşekkür ederim 🫶🌸
tubanurrrr yildizkaradag yani hareketli bicir bicir durmayan bir kız ama güzel yiyor gördüğüm kadarıyla akıllı bir kız
Bal_prenses yildizkaradag Ay gibi güzel yüzlü demek canm anlamı kızımın ismini herkes çok beğeniyor 🥰
yildizkaradag adianne ahu da çok hoş aslında ay çıldırıcam nasıl güzel isimler geldi böyle hahaha 😅 karar vermek daha da zorlaştı 😂
Drn123 yildizkaradag cinsiyeti öğrenince aklına gelen ilk işim ne ise asla ondan vazgeçemiyorsun bende de öyle oldu bir isim geldi aklıma ve adı da o oldu 9 ay başka isim sinmedi içime
yildizkaradag Drn123 çok güzel öneriler geldi karar vermek daha da zorlaştı 😅minik kağıtlara yazıp seçeceğim sanırım 😂
pivpivpivahmedmuhsin yildizkaradag Ben Selin, İpek, Leyla, Ahu isimlerini çok beğeniyorum. O kadar zarif, o kadar şıklar ki. Bu arada hayırlı olsun bebeğiniz. Sağlıkla kavuşun. 💕
yildizkaradag pivpivpivahmedmuhsin çok teşekkür ederimm💕 evet onlar da listemde çok sade naif isimler 🌸🫶