Monarosa-06 benim bebegim 9 buçuk aylik henüz, yaşına girdikten sonra düşünüyoruz kardeşi olsun diye… Ailelerden ayrı bir yerdeyiz, kimsemiz yok açıkçası burada. Yalnızca eltimler taşınabilir belki buraya bir ihtimal, yine de kuzen de olsa kardeşin yerini tutmaz diye düşünüyorum. Bir de artık kendi kendine oyun kurabiliyor, kendi kendine oyalaniyor, kizimi izlerken çok garip hissediyorum tek oynuyor diye. Bayramda kuzenleriyle çok güzel vakit geçirmişti, o hallerini görünce bu düşüncem de pekisti çok