bircagoniko Sizden-biri ben bu markanın bir kere bezinde böcek görmüştüm şikayetvar a yazdım firmayla iletişim sağladım geri dönüş için ne zaman aldığımızı bezlerin paketlerini atıp atmadığımızı fişimizi ve nerden aldığımıza kadar inciğine cıncığına kadar araştırdılar sonra da gerçekten saatlerce dil döktüler ve şikayetimi kaldırdım çok bir çözüm olmuyor ama dikkat etmek lazım belki Bayadır duran bir mendil olduğu için olabilir
coldplayy Sizden-biri 30 aylık, hala pamuk kullanıyorum. En sağlıklısı pamuk. Tuvalet eğitimine başlayacağız, yine pamuk kullanmayı düşünüyoruz. Bu ıslak mendillerle ben sadece mama sandalyesini siliyorum.
ayseeew Sizden-biri ya bu aralar bu üründe o kadar çok görüyorum ki x de Instagram’da herkes aynı şikayetten eğer elimizde fazla direk sleppy ye yazın yenşsini gçndersinler bir de e ebbekten mi aldınız
Sizden-biri ayseeew yazdım ama orijinal hesabımı değil mi bilmiyorum hayır galiba 3 harfli marketten alınmıştı
merilla1 Sizden-biri siz bilirsiniz tabi kızımın böbrek genişlemesi vardı islak mendil kullanımı idrar yolu enfeksiyonunu tetiklediği söylendi bana her gittiğim doktor kullanma dedi
duyguluinsan Ben pamuk kullanıyorum, zorda kalırsam ıslak mendil uni baby. 3 aylığız kakayı hep yıkadım. Kız çocuksa özellikle bu tarz mendilleri kullanmayın bence
umaytoom Sizden-biri ben uni baby kullanıyorum değiştirin başka markaya geçin böyle bi şeyle hiç karşılaşmadım daha önce
myangelson Sizden-biri her yerde sleepy ıslak mendillerden şikayet görüyorum. Bende elimdeki bitince sleepy alayım diyordum ama vazgeçtim molfixten devam 🥲 evde pamuk kullanıyoruz ama dışarıda ıslak mendil lazım oluyor
Sizden-biri myangelson bende ilk defa karşılaştım galiba yeni üretimler böyle kızımda kullanırken asla sorun yasamadım
oylesinebiri__ Sizden-biri sızıntı dışında benimde aldığım tüm paketler sıkıntılı çıktı artık almıyorum