Arkadaşlar merhaba,
2 aylık bebeğim için kullandığım bir ıslak mendilin içinden bu şekilde yeşil-siyah lekeler çıktı (fotoğrafı ekledim). İlk başta ne olduğuna anlam veremedim ama gerçekten çok tedirgin oldum. Düşünsenize, her gün bebeğimin cildine sürdüğüm bir üründen böyle bir şey çıkıyor.
Doğal içerikli diye güvenip almıştım, ama şimdi ister istemez “acaba bir zararı oldu mu” diye kendimi yiyorum. Böyle bir şey normal olabilir mi? Başına gelen var mı? Ne yapmamı önerirsiniz? Firmaya da yazacağım ama buradan da paylaşmak istedim çünkü gerçekten çok sinir bozucu ve düşündürücü bir durum…