BhtrOlcay_ aşılar genelde vücutta hastalık yoksa ya da enfeksiyon yoksa pek ateş yapmaz yaparsada maksimum 38 görürsünüz onda da calpol ile düşmesi lazımdı 3 gün sürmez yani maksimum 1 gün sürer. Çoğu kişi aşılardan hemen önce kontrole götürüp muayene ettirmiyor farkında olmadan hasta oldukları oluyor üzerine aşı vurulunca ateş yapıyor. Aklınızda bulunsun aşı yapmadan 1 2 gün önce muhakkak kontrole götürün çünkü en ufak bı hastalık halinde aşılari erteletiyorlar.