BhtrOlcay_ Kızlar oğlum 6.ay aşısı oldu ateş 38.7 e falan başı çok sıcak sağlık ocağındaki hemşire normal dedi 40 larda olursa sorun olur dedi ama oğlum hiç durmuyo çok üzülüyorum calpolda veriorum ama faydası olmadı gibi ne zaman geçer bu ya
organikirmik BhtrOlcay_ 40 sorun olur mu yahu oldu 45′i bekleyin bi de. 38-38.5 üstü ateştir calpol verin bence
3kedili2bebekli BhtrOlcay_ üstünü soyun vücuduna soğuk kompres uygulayın normalde calpolle geçmesi lazımdı
goktugneslihan BhtrOlcay_ aşılı bölgenin suya değmesi problem yaratmıyorsa ılık duş aldırın sürekli. Serin saatlerde de dışarıda vakit geçirin.
BhtrOlcay_ Blueberry0 onuda sordum gitseniz bile onlarda ateş düşürücü verirler dedi üç gün ateşi olur dedi
BhtrOlcay_ organikirmik bir çay kaşığı verdim. Başka postlara baktımda genelde ateş yaparmış bu aşı acaba böylemi olması lazım bilemedim 😢
BhtrOlcay_ organikirmik Allah razı olsunn sizin dediğiniz gibi yapıp fazla verdim şimdi kafasındaki sıcaklık daha az,çok sağolun🤲🏽 kaç saat arayla vermem lazım
organikirmik BhtrOlcay_ oh şükür inşallah düşer hemencik. 6 saat normalde ama baktınız düşmüyor 4 saat sonra da verebilirsiniz ondan daha sık vermeyin ama
cennetkusum16 BhtrOlcay_ calpol ile geçmesi lazımdı geçmiyorsa acile gidin beklemeyin havale geçirir 40 ne demek. Enfeksiyon felan mi vardı bilmediğiniz
BhtrOlcay_ cennetkusum16 yok hayır hiçbişiyi yoktu aşıdan sonra oldu böyle . Az verdiğimden sanırık fayda etmedi az önce bi tık fazla verdim sıcaklığı azaldı çok şükür.😥 ama başka postlarda normal diorlardı 3 gün sürer diolardı enfeksiyondan değildir inşallah ya😢
cennetkusum16 BhtrOlcay_ aşılar genelde vücutta hastalık yoksa ya da enfeksiyon yoksa pek ateş yapmaz yaparsada maksimum 38 görürsünüz onda da calpol ile düşmesi lazımdı 3 gün sürmez yani maksimum 1 gün sürer. Çoğu kişi aşılardan hemen önce kontrole götürüp muayene ettirmiyor farkında olmadan hasta oldukları oluyor üzerine aşı vurulunca ateş yapıyor. Aklınızda bulunsun aşı yapmadan 1 2 gün önce muhakkak kontrole götürün çünkü en ufak bı hastalık halinde aşılari erteletiyorlar.