gamzesameturkoz Biz dün başladık aynı şekilde 😃Akşam 6 ya doğru hadi dedim çıkartalım,oğlum net konuşamıyor ama cis falan diye biliyor,halılar kalktı,lazımlık alındı 😬ilk 4-5 saat her saat yaptı neredeyse bugün biraz daha iyiydik 20 kez yaptıysa 8-9 lazımlığa yaptı yaptıktan sonra gelip söylüyor. 🙂↕️gece bez takmadım sonra ekstra o öğretme ile uğraşmamak için.