gamzesameturkoz benim kızım 24 aylıkken bez takma istemiyorum diye ağlayıp direnince bi anlık kararla bezi bıraktık gece de takmadım hazır mıyım diye hiç düşünmedim bile 😂 ilk hafta zor oluyor çişin var mı diye sürekli sordukça yok diye inatlaşıp altına kaçırdığı çok oldu tavsiyem sürekli çişin var mı diye sormayın, altına kaçırdıkça kendisi rahatsız olup bi yerden sonra söylemeye başlıyor