utkummm ben oğluma 24 aylık olunca kışın öğrettim. Çünkü yazın denediğimde dışarı çıkmak eziyet oluyordu tutup bir anda dışarda altına kaçırıyordu. Sizin yerinizde olsam yine öyle denerim çünkü zaten evlerde kalorifer yanıyor sıcak oluyor.
Gece de hiç kuru olmadı hala 1 kere kalkar çişim geldi der ya da ben götürürüm sonra deliksiz uyur çok nadir uyanamaz yatağa yapar ona uyanır. Doktorum 5 yaşına kadar gece altına kaçırma normal onu beklemek gerekmiyor dedi. Tam oturması düzenin 2-3 ay sürdü. İsteseniz konuşuyorsa kendisine anlatın bakalım bezi çıkarmaya ne tepki verecek. Benimki bezi çıkartınca çok sevinmişti geri takmak istememişti.