nadidelifora hayır demek istediğim bu değil bilinçli yapmasından bahsediyorum ben de çişi ogrenmesinin hiç bir sakincasi olacağını düşünmüyorum boşu bosuna cisli bezle niye dursun çocuk, benim oğlumun oturmamasinin sebebi çok harketli bir çocuk hic oturmayı sevmemesi o kadar haraketliydi ki hiç oturarak kaka yapmadı bu da kasları gelişmediğinden değil tam tersi istediği bir şey oldugu için çünkü evde bile kaka yapmıyordu ya markete götürüyorduk ya e bebeğe oradaki insanlar bile tanıyordu bizi ayakta bir şeylerle oynarken yapıyordu, kasları gelişmemiş olsaydı evde altına kaciriverirdi😅 her çocuğun öğrenmesi hazirbulunuslugu bir değil tabiki 2 yaşına gelmeden de kakayi öğrendi zaten ama hiç bir şekilde zorlama yapmadım ama kendi haline biraksam belki daha da geç öğrenecekti.