Elizduru canım ben 3. Ayımızdan beri bebelec gold kullanıyorum ve çok çok memnunum. Bizim kaka problemimiz de vardı mesela bu mama ile çözüldü.. fermantasyon olarak üretildiği için sindirimi kolay.. kolik 'di de oğlum biz rahattık yani hatta cesaret edemiyorum değiştirmeye. Normali de bilmiyorum.. 8 ay 27 günlük oğlum