Elizduru Bebeğimde gaz sorunu bitmişti rahatlıkla çıkartıyordu ama bugün farkettim ki 2 gündür ağlayarak zor çıkartıyor mamadan kaynakli olabilir mi🙏
Mucizem_0809 Elizduru ben doğduğundan beri bebelac kullanıyorum hiç sıkıntı yaşamadık çok şükür ama her bebekte aynı etkiyi yapmayabilir tabi
Belinayyy Elizduru biz apramilden bebelac golda gecmistik aşırı gaz yapmıştı ama sonra mamaya alisinca normale dönmüştü
Zeyzeyim Elizduru olabilir canım benim kızım Bebelac kullanınca patlıcak gibi agliyodu gazdan zar zor kaka yapiyordu ben Gold olanını kullamistim o yapmıştı anında biraktim
[silindi] Elizduru bebelac gold 2 bizde gaz sancısı yaptı 9aylık olmasına rağmen ilk günlerdeki gibi sabaha kadar kıvrandı
Meltem_Yaman Evet her bebekte aynı etkiyi yaratmayabilir. Benim bebeğim de 5 gün küvezde kaldı sütümü gönderiyordum ama yetmediği zaman mama veriyordu hastane onlar da bebelac kullanıyordu. Biz de 3 ay kullandık sıkıntı yaşamadık
Elizduru Meltem_Yaman benimde sütüm var ama kilosu geri kalmisti doktor bebelac kullan dedi bende 1 numara olani aldim gold la arasinda herhangi bir fark var mi acaba🙏
Belinayyy Esraeymeneren bebektem bebege degisiyo sanirim benim oglum yeterli kiloyu almamisti hem emzirip hem mama kullaniyordum ama baska birinin bebegi ayda 1 kg yakin aliyordu
Zeynepmeryem01 Elizduru bebelac gold kullan canım sarı paket değilde bende kullanıyorum çok memnunum uzun süre tok tutuyor 💝
Elizduru Zeynepmeryem01 yaa ben verdigim gibi sanki ac hic yememis gibi süt verdigim zaman hemen iciyo normalde 2 3 saat tok olmasi lazım ama yok doymuyor
nazo58 Elizduru canım ben 3. Ayımızdan beri bebelec gold kullanıyorum ve çok çok memnunum. Bizim kaka problemimiz de vardı mesela bu mama ile çözüldü.. fermantasyon olarak üretildiği için sindirimi kolay.. kolik 'di de oğlum biz rahattık yani hatta cesaret edemiyorum değiştirmeye. Normali de bilmiyorum.. 8 ay 27 günlük oğlum