miniklerimicin hiç düşünmeden al derim sonradan birikim yapar daha iyisine çıkarsınız ama şimdi almazsanız birikiminiz da illaki sağ sola dağılıcak ayrıca bu ekonomide paran bugün yetiyorken almak lazım dusedebilir çok çok artadabilir ben de zemin kattayim altımda lokanta var tuvalet kokuyor lakin tüm binanın kokuyor çünkü giderleri kötü yapilmas bı pompa mi ne varmış işte onu takmamislar onun dışında tasma vs hiç sorun yaşamadım dediğin gibi çocukları indirmek kolay oluyor gürültü derdim yok tokilerde genelde balkondan biseyler de çırpan atan pek olmuyor