Kızlar bu konuda daha öncede yazmıştım. Biraz birikimimiz var 2 milyona yakın. 2milyon küsüre tokilerde ev var zemin kat 2+1. Şu an kirada oturuyoruz ev eski ama geniş 3. Kat asansör yok haliyle iki çocuğu birden indirip cikartamiyorum. Ayrıca ana yol kenarı yakında park yok. Yani çocuklu aile için çok uygun bir konumda değil. Bu TOKİ evi zeminde ama zemin olması benim için avantaj çocukları kolayca dışarı çıkarabilirim zipladilar derdi olmaz. Ayrıca çok güzel çevre düzenlemesi yapmışlar kamelya yürüyüş yolu park basketbol sahası vs herşey var. Yani ben bu evi satın almak istiyorum. Ama eşim istemiyoer nedeni zemin katta tuvalet kokusu olabilirmiş . Normal WC yok kendi de normali seviyor klozet sevmiyor o yüzden de istemiyor. Bir de millet ala ala zeminden mi aldınız dermiş?! Evet zeminden aldık paramız buna yetti?? Allah aşkına oturan var mı WC taşması kokusu vs oluyor mu nasıl ikna edeceğim bu adamı taktik verin lütfen