@asafimkavun evet haklısınız ama rapor almak kötü bişey değil onun özel olduğunu herkesin bilmesi gerekir ona göre okula gitsin ve eğitim alsın diye. Tamam siz şimdi rapor almayın ama bu çocuk ilkokul çağına geldiğinde yada ortaokul çağına geldiğinde öğretmeni fark edecektir o zaman keşke alsaydım diyeceksiniz hem kaynaştırma öğrencisi olmakta kötü bişey değil ki. İnsanlar farklı gözle bakar diye mi çekiniyosunuz