Kitsu talhamamy dokundu bebeğime uykusuzluk gaz sancısi yaptı zaten kolikti. Bingildagi neredeyse kapalı doğdu doktor da o yüzden kullanma demişti. Sonra vazgeçtim artık kullan dedi bir gün arayla şimdi o yüzden aldım. Dokunursa yine veremem sanırım. Bu arada benim d vitaminine alerjim var bebeğimde de olabilir diye şüpheleniyorum
talhamamy Kitsu geçmiş olsun inşallah iyi gelir. Ben diş çıkartma ve yürüme için katkı sağladığını düşünüyorum
maygirl Kitsu Sabahları erken saatte verin.Gec saatte verilenler huzursuzluk ve uykuszluk yapar.Uyku ile bağlantısi oldugunu soylemişti doktor bize..Gelişimi icinde onemli biliyorsunizdur zaten umarım bu defa iyi gelir🌼1 yaş sonrası 600lük oluyor
_YanakReisinAnnesii Kitsu o ibare zorunlu yazılıyor ama dozu doğru. Günde 1 defa tercihen sabahları 1 puf sıkın ağzına.
Kitsu maygirl evet evett mecburen kullanamamıştım. Geçen sefer akşam veriyordum bir de öyle deneyeyim teşekkürler 💚
_YanakReisinAnnesii Kitsu rahatsız olduğunu vs yazmışsınız,sabah uyandıktan sonra ilk beslenmeden hemen sonra verip deneyin birde. Diş çıkarma ve yürüme vs için önemli ☺️
Kitsu ayisit ya çok doluyum emziren anne için vitamin istedim. İsveç markası harika bir vitamin var falan diye attı torbaya eve bir geldim türk influencer güzellik kapsülü 🤦🏻♀️
maygirl Kitsu oo akşam verilmesi başlı başına huzursuzluk..Zaten ocean tadı zeytinyagı ile aynı sindirimide kolaylaştrmak amaçlanmış,Evet öğle saati bile vermeyin sabah erken verin ki bebişte huzursuz olmasın.Sağlıcakla kullanın bu defa🌼
Kitsu _YanakReisinAnnesii önemli olduğunu bilmiyordum da ben akşam veya gece veriyordum bir de 🫣 umarım bu dokunmaz da kullanmaya devam edebiliriz 🌸