aybik_k901 zamanında bu kadar teşekküllü hastaneler, doktorlar olmadığı için evlerinde ölüm riskiyle doğum yapmak zorunda kalan insanlar şimdi boş boş ahkam kesiyor. Allah sorsun hesabını diğer tarafta. Size bu psikolojik baskıya maruz bıraktıkları için. Zor olacak ama he de geç çocuğunu en çok anne ve baba düşünür.