aybik_k901 öyle diyenlerin ağzına çarpın bir tane lütfen. Gerçekten bıktım şu emzir zorbalığından, normal doğur zorbalığından. Sanki biz keyfimizden ameliyat oluyoruz, emzirmek varken, süt sağıp, biberon steril edip çocuk besliyoruz. Annelik bu kadarsa o zaman normal doğurup, emzirip sokağa atalım bakalım ne oluyor? Annelik bu değil! Kimsenin haddi değil anneliğinize laf söylemek. Zorluğunu yaşayan bilir. Çirkefleşin bu insanlar anca bundan anlar.