Umutunannesi_ Kitsu bu markaya baktik ama fiyat olarak pahali geldi digerlerine göre teşekkür ediyorum yinede ☺️🌺
Leyla07 @Umutunannesi_ Airfel 12lik 2+1 evimiz Oturma odasında her yeri ısıtıp soğutuyor Kapıları açık bıraktıgimizda Memnunuz
Umutunannesi_ Leyla07 biz hataya gideceğiz ora için çok sıcak diyolar ama bilmiyorum 12 lik yeterli gelirmi teşekkür ediyorum 🌷
MamaUygarVibes Umutunannesi_ ben Hatay’da yaşıyorum bizim suan iki odada klima mevcut ve diğer iki odayada ekstra klima alacağız o derece sıcak🥵
Umutunannesi_ MamaUygarVibes gerçekten mi ya eşimde 2 klima yeter diyordu girişe koydururuz birini diğer odalari da serinletir dedik ama şuan aklım karıştı ☺️
Umutunannesi_ MamaUygarVibes o belli değil il içi atama bekliyoruz yani ilk 2 sıraya dörtyol ve İskenderun yazdik bakalım hangisi çıkarsa 😂
Umutunannesi_ MamaUygarVibes inşallah bu ilcelerin ikiside son derece sıcak olur diye düşünüyorum siz neresindesiniz Hatay’ın ☺️💕
smyyeasel Biz mitsubishi heavy ındustries 12000 lik kullanıyoruz çok memnunuz sıcak fonksiyonu da mükemmel çalışıyor
Umutunannesi_ smyyeasel bu markaya baktik fiyatlar fazla geldi açıkçası kaliteli olduğunu söylüyorlar yoksa Mitsubishi icin
Umutunannesi_ MamaUygarVibes sanırım önce 2 klima ile başlarım duramayacak gibi olursam 1 tane daha alırız artık teşekkür ediyorum 🌷☺️
beratcim Vestel almıştık vesteli normalde beğenmiyorum ama aşırı şaşırdık bayağı iyivsoğutması 2 koltuk 2 berjerin sığdığı bi salonum var 12lik yetiyor artırıyor bile