simayelam nnoktaa Ah ah ben de çok muzdarıbım bu iştah sorunundan Benm kızım 10 aylık doğru düzgün ek gıda almamıştır toplasanız.. Mamayı bıle zor içer o ek gıdayı bıraz zorlayayım hemen kusar çıkarır 😭Herkes bana mama yüklenme ek gıda ver dıyor verıyorum ama ınatlasıyor Benm kızımda ıstemıyor zar zor bır ıkı çay kaşığı gdıerse blw yontemı denıyorum bu aralar ama nafıle..Oglunuz sizle inatlaştığı ıcınde yemek ıstemıyor olabılır başkalarında yemesıde çok güzel bırsey aslında ben bunu bıle denedım ama gene sonuç alamadı Benm kzıım anne ve baba harıcınde herkesden korkar dokusal duyusal hassasıyetı Olan bır bebek..Eğer yakın kkişilerde yıyorda verin başkalarının elinden yesi Benm kuzenımın cocuguda oyleydı kalabalıkta yerdı ınsanları ızler dıkkatını cekerdı
nnoktaa simayelam aslında inatlaşmıyor benimle. Çünkü küçükken ben de iştahsızdım ve zorla yemek yedirilmekten nefret ederdim. Oğlumu asla zorlamıyorum teklif ediyorum 😆 çocuğum yiyor musun? Yemiyor musun? Tamam okeeey acıkınca söyle 🤣🤣 bir de bu ara salmış vaziyetteyim. Oyun oynadığı yere örtü seriyorum. Küçük bir kapta parçalı yemeğini veriyorum. İster al saçına başına sür ister ağzına sok ye 😂
kemalefe simayelam bizde de bebeğim küçük doğdugu için emmedi, sonrasında mama reddi başladı. Beşinci ayda haldır huldud ek gıdaya başladık. Kahvaltıyı bir türlü yaptıramıyorım. 7 buçuk aylık bebeğim. Chatgpt den bile tarif alıyorum farklı olsun diye ama yok
rachelgreen_ nnoktaa neyse ki kilomuz iyi. Ama bu sefer de yemediğini gören akbaba ay akrabalar şey diyip beni geriyor:”ama niye yemiyorr ayy hareketlendi de birden zayıflamaya kızımm…” Gel de çıldırmaa😅
nnoktaa rachelgreen_ amaaaan onlar hep konuşuyor. Siyah olsa neden beyaz değil beyaz olsa neden siyah değil derler. Sözün özü akbabaların içi boş fikirleri önemsenmez 😆😆😆
nnoktaa beybitolat tamam o zaman size görev. Yarın sabah postu açın beni etiketleyin sabit alacağım 😂😂😂
cennetkusum16 nnoktaa omlet yapıyorum yemiyor, eline kaşar peyniri, domates salatalık, dilimli zeytin birde buğday ekmeği veriyorum onları yiyor. Yumurtayı yediremedim gitti düzgün yemiyor yarım saat sonra mecbur mama vermek zorunda kalıyorum
nnoktaa cennetkusum16 yumurta bazen çok sıkıntı oluyor. Bazen bir bakıyorum çok güzel yiyiyor bazen ise ağzına sürmüyor. Yumurtanın her halini deniyorum. Geçen gün patatesi haşladım içine yumurta kırdım pişirdim biraz kaşar rendesi. Çok güzel yedi. Belki deneyebilirsiniz. 🥰
slngkts AslanKadini_ tavsiyem 2 yaş sonrası ya da 20 ay öncesi kesin çünkü 21 ve 23 ay arası emmenin pik yaptığı dönemler. Tabi yinede siz daha iyisini bilirsiniz 🥰 bazen hissetmek daha önde olıyor
gzplt 11 ay 8 günlük benim kızımda 10 aylıkken falan o kadar güzel yerdiki bir ayda 400 gr almıştık sonra bir orta kulak iltihabı yaşadık o yemek yiyen çocuk gitti ağzını asla açmıyor şurup içmekten nefret ediyor sanırım şurup içiricem sanıyor ne yapacağımı bilemiyorum
Mryasmin Bebeğim 35 haftalıktı doğduğu zaman . Şuan 29 aylık inanın ilk günden beri iştahsız bir bebek 10 kg ve aşırı hareketli. Yeter ki yesin diye meyveli yoğurt aldım markettem mideye birşeyler gitsin diye ama yok yani sürekli stres olup ağlıyorum sadece su ve meyve ile yaşıyor resmen 🥲 meyvede mesela bir dilim elma ya da bir iki çilek o kadar
Acu_ nnoktaa amin amin🤲 abur cubur alışkanlığımız yok ama krepti pankekti pastaydı börek çörekti hak getire. Yemiyor yemiyor yemiyor🥲
kubraerol nnoktaa her çocuk farklı maşallah ben hep yesin istiyorum bir şeyi çok istersen olmamış ya bizimki o hesap bence istemiycez umursamıycaz
Elifeslemada Feyzosumunannesi kızım 1 yaşındayken kendi kendine memeyi bıraktı emmek istemedi beni itekliyodu sürekli 2 aylıkken işe başlamak zorunda kaldım sağımlarla 1 yaşına kadar getirdim biberonu alınca memeyi bıraktı zaten şimdi de ne biberon alıyo ne memeyi yemekte yemez bence memeyle alakalı değil çocuğun içinde olması lazım yemeyen yemiyo cidden