Acu_ 09-bermuda evet malesef ki ikiside yemiyor. Küçüğüm ağzını koluyla kapatıyor ki ağzına yemek vermeyeyim🥲
Mnktrtaaa nnoktaa 16 aylığız illalah ettim yemek seçmesinden kahvaltı zaten yok ilaç asla içiremiyoruz takviye bakık yağı vitamin vs kimsedee de yemiyor
ebru3457 nnoktaa ayy benim bebeğimde aynı 15 aylık olacak şuan başka şehirdeyiz ama annemlerin yanına İstanbul’a vs gittiğimde ağzını öyle güzel açıyor yiyor ki babam felan verdi yine bizde orada yedirdik yedi eşimle biz birbirimize baka kaldık zayıf bi bebek kilo alımı çok az annemlere hep zorla yediriyorum zorla yediriyorum diyordum beni yalancı çıkardı😀😀😀 evde kitaplarla eline birşey vererek çok zor yediriyorum biz mi alıştırdık yesin diye bilmiyorum ya önüne koyuyorum bazen en azından yemeye yeltensin alışsın diye yok asla yemiyor oyun oynuyor tabakla
Momyyy- nnoktaa 3 yaşında ve 3 yıl aç bırakın ben bi yemek yiyim demez bi çocuk abur cubur da sevmez mi sevmiyor gerçekten ikinci çocuğa tövbeler ettim bu yemek bana bi gençlik borçlu
nnoktaa Acu_ ah ya Allah güç derman versin size. Ben de küçükken çok iştahsızmışım. Ama bugünlere geldim. O yüzden çok takmıyorum aslında. Aç olan yer mantığındayım. Sadece abur cubur yemesin. Meyve yesin acıkınca yemeğinden yesin. Bazen sabahları krep yapıyorum. Akşama kadar gidip gelip ondan yediriyorum. 😩
Acu_ nnoktaa amin amin🤲 abur cubur alışkanlığımız yok ama krepti pankekti pastaydı börek çörekti hak getire. Yemiyor yemiyor yemiyor🥲
nnoktaa kubraerol bugün arkadaşımla konuşurken söyledim. O da sizin gibiymiş. Aksine kalabalıkta hiç yemiyor. Biz genel olarak yalnız olduğumuz için (hatta bazen baba işte oluyor başbaşa oluyoruz) kalabalık sofra görünce şaşırıyor çocuk
kubraerol nnoktaa her çocuk farklı maşallah ben hep yesin istiyorum bir şeyi çok istersen olmamış ya bizimki o hesap bence istemiycez umursamıycaz
nnoktaa 09-bermuda dert etmeyin sağlığı yerinde ise gerisi mühim değil. Ben de iştahsız ve çok zayıftım küçükken ama çok sağlıklıydım. Abur cubur olmasın sağlıkları yerinde olsun yeter 🥰🥰
nnoktaa rachelgreen_ ayyy Allah yardımcınız olsun. Geçecek bugünler demek istiyorum ve geçmesini ümit ediyorum.
rachelgreen_ nnoktaa neyse ki kilomuz iyi. Ama bu sefer de yemediğini gören akbaba ay akrabalar şey diyip beni geriyor:”ama niye yemiyorr ayy hareketlendi de birden zayıflamaya kızımm…” Gel de çıldırmaa😅
cennetkusum16 nnoktaa omlet yapıyorum yemiyor, eline kaşar peyniri, domates salatalık, dilimli zeytin birde buğday ekmeği veriyorum onları yiyor. Yumurtayı yediremedim gitti düzgün yemiyor yarım saat sonra mecbur mama vermek zorunda kalıyorum
AslanKadini_ nnoktaa ben 4 , 5 ay sonra yani 19 20 aylıkken keseceğim insaAllah senin zaten 17 aylık 20 de bıraktır 3 ay daha sabredersin canım 18 den sonra aman aman gerekmiyor zaten
nnoktaa AslanKadini_ sütümün durumunu kestiremem ne olacağı bilinmez ancak benim düşüncem ayete göre 2 yıl 😅 7 ay daha var
slngkts AslanKadini_ tavsiyem 2 yaş sonrası ya da 20 ay öncesi kesin çünkü 21 ve 23 ay arası emmenin pik yaptığı dönemler. Tabi yinede siz daha iyisini bilirsiniz 🥰 bazen hissetmek daha önde olıyor