Lina_mom_ kubukub merhaba hayırlı olsun tayininiz. ben de Burhaniye’deyim. Buraya hala alışamadım ama
Lina_mom_ ezgiii12490 1 yıl oldu. Denizi çok soğuk, çok rüzgarlı, her şey çok pahalı, esnaflık yok, hastane yetersiz. Kışın zaten hayat yok çok sıkıldık. Neyseki yazın biraz daha iyi.