oglusununannesii ezgiii12490 ben neresine geliyorsunuz merkezdeyim hangi mahalle tanışalım kaç yaşında çocuğunuz ❤️
Lina_mom_ kubukub merhaba hayırlı olsun tayininiz. ben de Burhaniye’deyim. Buraya hala alışamadım ama
ezgiii12490 kubukub aynen canm eşimin işiyle alakalı merkezde daha iyi olcani düşündük ama ben çok skliyorm
giizeemm ezgiii12490 Toygar asri mezarlığının yakındayım 😊 gerçi balıkesir de her yer bir birine 15dk arabayla resmen
giizeemm ezgiii12490 Balıkesir gönendenim hemşireyim çalışıyordum merkeze geldik de yapıcak bir şey yok gibi geliyor bana burda 5sene oldu sevemedim merkezi 34 aylık sizin
giizeemm ezgiii12490 ezgiii12490 Maşallah sizin yaşınız kaç😊 bende bandırmada okudum eşim trabzonlu denize alıştık valla burda garipsiyoruz balıkesirin tüm ilçeleri çok güzel merkez dışında avlu ve avm dışında bir şey yok çocukla gidince de zaten kalabalık alanlar çok fazla kalınmıyor
giizeemm ezgiii12490 1.sakaryada sağlık ocağında çalışıyordum da oğluma bakmak için ayrıldım 8 ay falan oldu