melisakzn Oğlum ağustos başında doğmuştu. 10 günlük falandı, doktorumuza giderken orta kalınlıkta, uzun kollu üst, içine zıbın, altına da pantolonu olan bir takım giydirmiştim. Doktor görür görmez bu çok fazla demişti. Siz ne giyiyorsanız bir tık üstünü giydirin demişti. Bende kolsuz bir elbise vardı, onu örnek göstererek bebek de kısa kollu giyebilir demişti.
Bu arada bebeklerde kahverengi yağ dokusu fazla olduğu için bizim gibi üşümüyorlar. Bu doku büyüdükçe azalıyor. O yüzden yetişkinler bebekler ve çocuklardan daha çok üşüyorlar. O yüzden de bize üşüyüp hasta olur gibi geliyor ama aslında doğru değil :)