Merhaba herkese 53 günlük bebeğim var ve nasıl giydireceğimi bilmiyorum ev bile 25 26 derece dışarısı daha sıcak evde gündüz sadece zibinla duruyor ama dışarıda nasıl giydirme gerekiyor bilmiyorum yazlık tulumlar aldım ama herkes daha üşür diyor nasıl giydirmem gerekiyor siz nasıl giydiriyorsunuz?