etkin Postunuzu okuyamadım. Yazış tarzınızdan gerçekten hiçbir şey anlaşılmıyor. Hanımefendiler sizi güzelce uyarmışlar. Kimisi tavsiye de vermiş. Siz saldırı moduna geçmişsiniz. Bilmemek ayıp değil öğrenmemek ayıp. Yazmayı bilmiyorsanız kendinizi geliştirip öğrenebilirsiniz. İnanın hiçbir şey anlaşılmıyor. Anlamak için kafa yormak gerekiyor.