tultanhanim Çok teşekkür ederim detaylı anlattığınız için. Evet 3 aylık iğneyi hiç düşünmüyorum. Çok olumsuz yorumlar okudum. Aylık iğneden memnun kalan daha çok. Her ay gidip yaptırmak çok yormaz beni. Yeter ki bebek olmasın. 😁 İmplant taktırırsanız haber verir misiniz? Ben Aralık ayı gibi taktırmayı düşünüyorum. O zamana kadar en azından süreç hakkında bilgim olmuş olur. Ve dediğiniz gibi 3 yıla böldüğümüzde parası hiçbir şey. Bir bebeğin aylık mama bez parası zaten 5 bini buluyor. Kaldı ki hastane işleri vs vs her türlü implanttan daha çok. Rabbim gönlümüze göre versin inşaAllah. Ben 3-4 sene gibi bir süre boyunca istemiyorum.